2014. április 27., vasárnap

Kritika #1 *MM*

Helloka! :D
Ez az első kritikám, de mindig mondják nekem, hogy állandóan kritizálok sooo. xd
Csak, hogy tudjátok, ha sok pozitív visszajelzés jön, akkor szívesen csinálok másnak is kritikát! :)



Kinézet: Hát nekem nagyon tetszik! Én pl. kimondottan imádom, amikor lágy színeket (vagy fekete-fehéret) használnak. Furcsa, hogy nem nagyon bírom a sima egyszínű háttereket, de ez most nagyon bejövős! Azt hiszem minden szükséges modul is megvan szóval ez nekem, így remek ahogy van! :D
10/10

Történet: Hát ez roppant egyedi! :) Gyönyörűen fogalmazol. Szerintem nincs mit nagyon mondanom. :) Ami SZERINTEM jó lenne, mert ugye én nem tudom mik a terveid, hogy izgalmasabb lenne az egész történet, ha a fiúk szemszögeiből mesélnéd nagy részt. :)
10/10

Összegzés: Nincs mit összegeznem. Az egész blog perfekto*! További sok sikert a blogodhoz!
20/20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése